Im still alive but Im barley breething.

JAG LEVER, men knappt...
Blev ju att sparka i blåssnö till kalaset, hem igen och diska, sen sparka åt andra hållet , se när cia åkte skriller och jag blev dyng sur och fötterna, sparkade tillbaka hem och vidare till kalaset. sen se film (jag somnade inte) sen ner på santana och käka. Efter det hämta upp anna och dra till drängsmark. bussen var stek het och jag höll på spy. bli upphämtade av frida och emma och sen dra till emma för att planera hemavan ! kommer bli råå najs.
 sen kom min rallykalle och hämta mig.

Nu  håller jag på somna där jag sitter och Neeej ush mitt huvud är i det blå. vet inte hur jag ska få mig upp i morgon men mne.
Kom även på en tjock liten sak. I fredags lagade teresa och elina pizza till middag, i lördags hamburgare, i dag gjorde jag hamburgare till lunch och åt på santana ett skrov sen :S haha tjock amanda. få bli en nyttigvecka men hur ska det gå till? behöver engergin typ.

Nu ska jag sooooova. orkar inte lägga in bilder så ni fårom i morrn :)
Pusssnyggons!

PS. EMMA JAG ringer dig efter jag dushat !

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

okej det låter bra! hurry up ;P

2009-02-22 @ 21:48:54
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0