Im Screaming out your name, you dont hear



Hejsan allihopa !
Sitter här och håller på somna men måste helt enkelt hålla mig vaken ;D
Ikväll har jag pluggat och som ni ser velat slita av mig håret för det går inge bra. har även hängt med teresa och elina som hjälpt mig städa mitt rum. sett om morden i knutby i läxa och börjat packa och planera ! drar ju för tusan till ume i morgon =D

I morgon blire att vi drar med buss direkt efter skolan mot ume.
kommer fram och drar till lindas syster, äter där och fixar sen kl 9 blire håkan =D=D
tillbaka till therese och sova där. sen lördag blir shopping och sen hem !
är så taggad så jag kommer dö. kommer nog dö när jag hör håkan !
kommer i alla fall sjunga halsen av mig. någon tår kommer det säkert komma på kärlek är ett brev skickat tusen gånger.  just det har jag- brev dock som jag aldrig kommer skicka.

Nu ska ajg packa plugga lite till och sen gå och sova.
ska upp tidigt i mrogon för är mycket att göra.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0