Im a surviver

Festen i går var helt BANANAS (Bilder och närmre beskrivning kommer sen) och en annan sak som är helt bananas är att jag är i ursviken för att vara barnvakt ! Vet dock inte hur jag ska överleva dagen ;)


- uppdatering

Sådär ja nu är vi i ursviken efter lokalbussen. haha milla hade aldrig åkt det förr och hon sa att det kittlade i hela kroppen när bussen guppade. medans jag är trött på åka buss, räknade ut att jag åker typ buss 1 och en  halv timme om dagen typ :S typ mer tom . nu sitter i alla fall ungarna framför tv och jag snabbade på med datan.
snart blire lunch och sen ska milla på kalas medan jag och cia ska och åka skriskor :)
sen blire väll hem och plugga sen. sista plugg veckan :)  känns skönt.

I går då :) jag och linda bakade en tårta till emma på dagen. var så roliga att vi skrek emma AS tårta ;) hehe. sen började festen direkt typ i stålbergets bagarstuga haha många dåliga minnen därifrån men tror vi brytet förbannelsen över det dr stället eller hur ?. helt plötsligt hade jag hett ner en hel kvarting utan kännt det typ ;D haha . men det gick bra . annars vare lite dans och sjungning med lite för låg musik. gick öbver till kim. körde massa lekar och hade roligt =D visst så tas det ju upp massa grejjer som inte borde tas upp på fest och det är j lite tråkigt men men. annars rå kul =D haha toan osv. sen där vid halv tre började vi dra oss hemmåt så var väll hemma vid 3. sugen att stiga upp halv 9då, nej !
men ett plus är ju att jag inte är så bakis i alla fall =D
annars vare mycket roligt med trevligt folk osv :)
bilder kommer in sen när jag kommer hem !
nu ska ajg gåoch dansa, haha ajjaja i min kropp. pussheeej


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

hahha var fasen fick du bananas ifrån ;)!!

HAHA galen men jäkligt minnes värd kväll, spec toaletten!!!

2009-02-22 @ 11:46:08
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0