I gave up You gave up You dont care I care

Amanda har från och mer nu lov =D=D=D
firade det med
att skippa sista lektionen, köpa tre skivor att bränna på, lämna tillbaka trasig väska och få money (tuvärr vare dondonnan :() och hälsat på frida på balder. undra vad vi gjorde på toan (A).

Annars har jag börja tänka på vad jag ska ha med mig till fjälls.
3 partyoutfits ska jag trolla fram. vilken jacka osv ? Hm.
Och annars drömde jag i natt att håkan skulle spela live i skellefteå och jag missade det. vaknade alldeles svettig!

Ikväll blire då myspys med linda som kommer gråta hela kvällen för att vi ska vara utan varandra hela lovet. får väl torka snor i kväll då. men allt för henne !

Dagens vill ha - ska fråga mina päron - måste köpa grej är

En rund säng från ikea ! Seriöst , jag måste ha den.
har velat ha en rund säng hur länge som hälst och nu får jag typ plats (när jag flyttar till ett mindre rum?:S)
 PUSS

Kommentarer
Postat av: Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg,), jag länkar alla som har röstat på mig! Prenumerera gärna på min blogg också, säg till om du lagt till mig så kommer jag lägga till dig!

ha det super!

2009-02-27 @ 16:53:36
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0