I dont care about you. dont look,talk ore tuch me !

Sådärja. hemma efter kvällens roligheter :)
först for jag och linda till emma där vi träffade henne, frida och josefin :) sen tog vi bilden och körde runt lite, bokstavligt talat runt för emma var tvungen att köra runt runt i rondellerna ;) haha det är så man fördriver tid i froll3. medans vi körde tänkte vi att va fan, nu ska vi ju passa på att gangstra lite, ni vet skippa ansvaret innan man blir 18. så vi drog till kiosen och snodde gb glass gubben och tog den till den hemliga lokalen vi ska vara i i morrn ;D kan säga att den snubben kommer få sig många strul ;) och väldigt massa kul. hehe.
sen pyntade vi så fint och tjoooade och nu är jag råå taggad =D världens bästa crew ska ju vara där så , ni är superbra tjerjer. tom du frida ;) HAHHA.
Sen for vi hem. såg lite film och myste med teresa och elina =)
Nu ska jag sova för i morrn kommer linda hit, hemligstämplat, sen så ska jag locka håret och det kommer ta tusenlånga år :)

annars är jag avundsjuk på emmas syster lisa som varit i thailand och är super brun ! och på jocke och c.o som r i fjällen och festar och verkar leva livet =D synd dock att dom missar fest !
Annars sov gott gott folk =D 0101 är klockan när jag kollar nu, trore är linda som tänker på mig i sina drömmar ;) woowo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0