I cant belive it, neather can you.



Ume shoppingen.
första är en glitter väst lite party stuk (kanske helgen?) efter kommer ett linne från rut mfl som är jätte uringat i ryggen, kommer bli fint till sommaren! sen kavaj från gina (får se om jag har kvar) och HÅKAN tshirten. köpte ju även en affish men den får ni se nä'r den kommer upp på väggen .

just nun ser jag the hills. skolan i dag var same shit. och i kväll blir det kanske gymmning med lohan. annars plugga skit matte. som ni ser är jag fortfarande lite deppig för att jag vill spola tillbaka tiden till i fredags men men. till helgen ska jag vara på g =D
Byeee'

slutet gör för ont i mig
Slutet har just börjat mellan dig och mig

Kommentarer
Postat av: e

snyggt shoppat! & jaaaaa hahaha, jag tänkte inte på det när jag la ut den, att det ser ut som att ni är mer än vänner för stunden ;) ajja vafan, den är rolig så!!!

2009-02-16 @ 19:44:29
URL: http://emala.devote.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0