Heaven is made of stone

idag sitter jag hemma och pluggar.
VART förbannad när jag aldrig fick på datorn för jag hade mitt svenska uppgift där, hade skrivit typ halva.
ja då ringer jag teresa och säger att hon ska låna hem elinas bärbara så får jag väll skriva om allt då ?
Direkt börjar datorn funka. skit fucking åh...

En god nyhet i våra simpla liv.
dom ska lägga 1,5 miljoner på skellefteå komuns skolmat.
Yeeey ! Jag menar vi är "barn", som ska lära oss saker hela dagen klart vi behöver mat som ger oss energi?
Dock så tycker inte jag det är skit mat vi får, visst vissa grytor är inte goda. men det är mer på sättet man tillagar det !
typ häller i massa vatten, typ kokat korvarna i stället för steker dom, gör ris och potatis och pasta antligen överkokade eller inte klara.
och om det inte blir bättre ?
Då skriver vi upp sallad varje dag hos dorran, det blir ju bara 35 gånger 7 varje vecka ?
inte ryker studiebidraget där inte!

EN annan god nyhet är att nu äre inte långt kvar tills håkan. dålig nyhet är att linda är typ sjuk.
men spelar fan ingen roll om jag ska måsta bära henne dit, VI SKA DIT!
det är var håller mitt hopp uppe !

En annan sak som jag börjar längta till som fan är hemmavan. så sjukt kul vi kommer ha =D
brudar i en stuga med en cool som kör bil? kan inte bli bättre.
plus att boysen från tärna ska komma och partaja med oss =D
+ längtar även till utomlands, coldplay utomlands :) och alla 18års fester ofcourse, lindas hus, lindas stuga sommar osv.


Nämen nu vart det ett långt inlägg med massor av text med klagomål och längtan.

vad vill ni igentligen läsa om på min blogg ? :)
mer bilder, musik osv ?
Tillsammans kan vi göra den bättre så kom med förslag :)


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: haha ja ibland förstår man inte:), menmen!!

Hur är det annars då?:)

2009-02-11 @ 16:33:04
URL: http://juulan.se
Postat av: Anonym

bikinibilder plz

2009-02-11 @ 18:26:02
Postat av: EmmaaL

JAg saknar dig med gummsan :] MEn vi får ta och göra någonting! :D ska vi inte åka skrillor med folk på söndag typ ;P

2009-02-11 @ 23:12:46
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0