Gave up a long time ago

Heeey !
första jag märkte när jag kom till skolan, mitt lås till skåpet= snott igen.
mina kompisar börjar tvivla på att kod lås är bra, jag med....
Annars pedagogisk ledarskapp= incest slapp sen ingen matte sen slapp svenska.
Käkade på anderstorp grillen med brudarna och pommesarna där är goooá !
gick på stan innan jag for till byske skolan och hälsade på annmarie =D lovade henne att fara dit och fika och prata snart. måste hållad et för känner mig som en svikare :S .

Annars gick jag på stan och drömde om  sommar.
Då plötsligt hittade jag dom =D 2009 amandas sommarskor.
tycker dom är snygg fula, tänk er till slitna shorts ett pösigt linne och bara ben. snygg!
+ att hela skells tjejer kommer nog inte springa runt i dom vilket är ett stort +
Synd bara att det är så långt kvar till sommarn :(
wedins tvåhundra riksdaler gick dom på.


Annars hittade jag en riktigt cool bild på min kamera! taken this morning.
Kan inte säga att jag inte är imponerad.
teresa är fin i lugg och elina har superfinmin ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0