forgotten. I will never forget

Tja snyggon.
22:22 slog just klockan när jag kollade nu. synd att inget går i uppfyllelse bara !
Idag skolan. rå  jobbigt , nationella gick sådär. stammade typ ? :S hehe.
efter syslöjd där jag jobbade som en galning...not!
Efterdet gick jag ner på stan och köpte tavlan som var supersnygg och ganska dyr 300 rikstaler.
sen sprang jag förbid wedins och köpte ett par solbriller i hopp om sommar snart =D dom kostade 100 men då hade dom nå grejjs så jag fick dom för 70 =D rå värt.
Sen mötte jag upp frida som mer än gärna bar min enorma tavla till dallas där även emmorna visade sig efter ett tag.
beställde och jag åt för första gången en hel pizza, okej frida åt en bit men jag åt några pommes av henne =]
Vart inte så mycket till planering men men, mycket pepp i alla fall och tjejsnack =D
efter det drog vi och köpte tyg, kollade runt osv :) hittade en jätte snygg tshirt på bik bok men har jag råååd ? svar nej.
Sen kom emmas päron och hämtade oss - drog hem till emma- emma och josse i bilen till byske och sen hemma- grace- klipp i tyg och nu sitter jag hära.

en super nyhet är att jag och teresa ska byta rum =D visst hennes är mindre men mysigare och jag ska få måla om som jag vill och allt =D kommer bli toppen. dock att skiljas från min fototapet gör lite ont men men.
Här kommer bilder från allt från idag.
jag-mitt mammastädaderum-håkanramen-solbriller-teresa i  tyg!




Föresten. när jag väl kånkat på den där stora tavlan typ halva dagen så när jag gick in i provrummet på bikbok-provade och så. sen kom jag på att jag ville köpa en dricka så jag sa till frida och emma att vi var tvungna att skynda oss ner till candys så vi han köpa. När jag kommer ner och har köpt drickan så tar jag i frida "VARS ÄR TAVLAN?" jag börjar springa uppför ck trappen och det tog typ 1 sek. vad än frida och emma säger men jag lova det tog så kort stund. sen just när jag kom upp höll hon på stänga så hon skrattade och sa att den stod vid kassan. med ett skratt sprang jag och hämtade den och sa "att jag kunde glömma den som jag kånkat på så länge" hon skrattade hög och skrek stick... typ.
Sen sprang jag ner svettig som en gris efter mina plötsliga superkrafter och blev bemött av två beundrandsvärda ansiksutryck och en.... cola ! U-N-D-E-R-B-A-R-T!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0