eight years old.

hejsan allihopa !
en trött amanda sitter här och förövrigt nog den sista gången på denna dator.
Nu har jag, mina föräldrar och min syster fått nog, nu säger vi stopp och nu åker den ut.
vet inte om den kommer tillbaka, det hoppas jag inte !
Men från i kväll är jag nog dator lös :(

I går var jag med josse emma och linda.
vi fägade mitt hår och allt räckte inte så har typ ljust underhår :S haha fult som fan. men ska kolla om det går och fixa i kväll eller till veckan. sen färgade vi josses hår som vart mörkt med skimmer av rött och det vart super fint :)
Sen såg vi the stranger inside eller också the brave one som den hette. VAr så jälva bra !!

Nu äre dags för plugg och plugg och trååk . kanske lite krossad choklad glass ger mig styrka ?


emma. Linda(jaajag fick med henne på bild :O). Teresa klippte tyg. keeex !
Pusssnyggon.



Kommentarer
Postat av: EmmaaL

vist skämtar du med bilden :o Ha-ha?

2009-02-02 @ 22:49:26
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0