begging you

Heeey party people =D
humöret är uppe. helgens planer är tillbaka =D Vad händer för er ?
dock så blir jag ledsen att mina föreldrar inte kan köra mig till håkan i morgon, till dig anonym som fråga gillar du håkan ? nej det gör hjag inte. jag älskar håkan. eller håkke h som johan säger.
pappa ska övrigt och se acdc i stockholm i helgen. lite avundsjuk att han ska till stockholm :)

Idag skola. pedagogisk redovingningsdisskutions grejs som gick pretty fly. sen sjukt äcklig spaggeti som smakade geggig mask. så jag och linda gick på coop och köpte korv :) sen tog jag ett bussen till byske skolan. fikade med annmarie och hängde lite granna =D. sen drog jag vidare till elina där jag hjälpte henne klippa sönder hennes jeans i motbetalning att jag fick låna hem datorn :) vääärt. och sen var lina och nadja där ett tag,
sen körde jag hem och prov sladdade lite ;) yäääeeee.
I kväll blire typ selin och simma elelr nå . är igentligen trött som faen, men men.

Annars kanske det kommer en musikvideo från spsk2s coolaste brudar som rockar fett. var är nemo? Jag är nemo. Let the fight beggin. joo det kommer bli fett =D.

Nu , skön låt.



HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter? Ja
2. Sovit i en annan säng? Ja
3. Hånglat på en bio? ja
4. Hånglat i skogen? ja
5. Tyckt att din kusin är het? Hahah nej söt bara :) cia och milla!
6. Sovit naken? Jaa hehe
7. Kört över hastighetsgränsen? jaaa ops (A)
8. Målat om ditt rum? Nej
9. Dansat framför en spegel?
Ja  haha ingen vacker syn.
10. Fått hicka?
Ja ? hah
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis? Nej, dock så har ju någon snott sprit av mig och sen försökt och dölja det ? eller vad säger du lohan ;)
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja
14. Varit i slagsmål? Nämen typ inte
15. Smugit ur ditt hus? nääe eller räknas lekstugan ? ;)
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? mjo
17. Hånglat med en främling? Ja
18. Älskar eller saknar någon nu?
nej

Kommentarer
Postat av: Anonym

lisa är hemma =) !!

2009-02-19 @ 21:09:00
URL: http://emala.devote.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0