Världen är elak, jag ser det varje dag.

Dagen har varit skit
en sån här "so you have a bad" på riktigt
jag bråkade med pappa
åt ett skrov
bråkade med pappa
gjorde redovisning
fick skäll av lärare I DAG I GEN
disskution
SÅKLART ska jag också se
Köpt en väska som jag är osäker på
jag bråkade med mamma
insett att jag inte har nått att ha på mig i morgon
insett att jag inte kan ett skit om historia
jag bråkade med mamma

efter regn kommer solsken?
i så fall förväntar jag mig en rolig lucia i morgon, rolig idrott, att det går super på provet, att jag hittar världens snyggaste outfitt, att det blir världens roligare förfest med sangria och att det blir en toppen ute kväll !

Måste bara lägga ett + på min vän linda selin
känns som det var ett tag sen
du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0