Små J är negativt och stora J är rätt sådär super bra

jag har djupa deap talks med mig själv och jag blir så himla less på inte komma fram till någonting

Jag åker skriskor med mina vänner josefin och emma och har bara lov roligt

jag kör bil och fastnar i snön, snön som fan kommit i massor

Jag far på impuls grejjer till stan klockan 12 på natten och somnar inte förn 6

jag har inga pengar

Jag lyckas kamma hem ett svart genomskinligt lite glittrigt linne från gina för 150 kr
( annandags outfit, CHECK)

jag vill inte

Jag vill







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har kammat hem en tröja från gina, lite genomskinlig & glittrig. kan dessa vara släkt mån tro? ;D

2009-12-23 @ 00:05:37
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0