såg just peter jöbak på tv. pappa var otroligt glad !

godmorgon ! vad hände med att ställa väckaren på 11 och sen ringer emma så man vaknar ordentligt ?
nej det som gäller är att somna om och somna om tills man drömmer mardrömmar att nattvakterna (?) tar jag och lindas vin box... då blire fart i gumman. 

I går var det jul nr2 med mormor, morfar emma gammel mormor anders och lena =) julbord, julklappar, efterätt, julklapps spel och sedan drog jag och linda till kallholmen och träffade tjejerna :)
fick en resväska, smink och hud grejjer och lite andra små saker :)

I dag ska jag gå ut en prommis, sola, handla, färga min utväxt och sen börja göra mig klar för i kväll =D
taggar redan till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0