Ris och ros ja och nej rätt och fel

Dagens Idoler:


Grynet: Alla minns ni väl grynet ? vilken skön brud igentligen. har sett henne live och själv haft en ta ingen skit tröjja. det kanska var där allt började. TA INGEN SKIT!
Lisbeth Salander: När jag blir stor ska jag bli exact som henne. en riktigt hårding ! "go girl" kanske inte passar in men jag säger det ändå.
Katrin Zytomierska: ett hat objekt för många för att hon snackar så himla mycket skit. men jag gillar na. hon är tuff, tar ingen skit (go grynet) och säger det hon tycker!

Dagens "världen skulle vara en bättre plats utan":


Busschaufförer: finns dom för att göra mitt liv svårare eller? jag och linda kommer och ska ta våran buss som först går från a torp till stan och sen direkt vidare till byske så vi behöver inte byta eller nått. love it ! men vad gör buss chaufförn när vi är TVÅ meter från bussen ? och då MENAR JAG TVÅ. jo han stänger, och far i väg även om jag bankar på rutan och skriker. han fick sig en liten utskällning senare och sa att det var dåligt gjort. OCH JA det vare ! tycker ni erat liv är så patetiskt så ni inte ens kan vara trevliga mot era FUCKING stamm kunder ? jaaa byt jobb då SNÄLLA. plus btw på jag och lindas buss chaufför, dagar som denna lyser du starkt i våra hjärtan !
Heidi frå the hills: låt inte din kille trycka ner dig, göra så du förlorar alla dina vänner eller prata skit om din mamma. blir så arg så jag slutar skriva HÄR! (ta ingen skit/grynet. ta ingen skit/grynet)
Tiger woods: ingen suprise där. varför inte? nej för att han varit otrogen mot sin fru typ tusen gånger med typ tusen kvinnor ! jag säger då bara det, snälla elin ta dina barn och fly bort från svinet. du kan få bo hos mig!

 


Kommentarer
Postat av: a

till elin : ta alla hans pengar med dig och dela broderligt. du får ju ändå bo hos ame, så visa lite tacksamhet !

2009-12-16 @ 23:39:34
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0