Nämner inga namn. bara ett efternamn men alla fattade ju vinken endå !

Nu medans jag försöker tagga i morgon tänkte jag dra lite roliga party tricks

- om
du nyss fyllt 18 har mörkt lockigt hår och heter selin i efternamn,  har förfest i din stuga med tjejkompisar drick ganska mycket och ta en snus när du ska åka bil till den andra festen. bli sen sjukt snus full. spotta på kompisens innerruta och när hon säger "vad gör du?" säger du "jag får göra vad jag vill, jag är 18 år". spy sen direkt du kommer ur bilen. far hem och däcka i din säng och vakna klockan 4 när efterfesten börja dö och skrik "DET ÄR NU FESTEN BÖRJAR". applåder om du lyckas !

- om du har diabetes. glöm blodsocker mätaren hemma som du lovat din mamma att ha med dig. din kompis som har en bil ruta som har blivigt spottad på kör hem dig för att du ska leta den. när du kommer in hittar du den inte. fråga din kompis som spottar på bilrutor om hon har namnet på tjejen som har en bil ruta som har blivigt spottad på telefon nr. tjejen som spottar på bilrutor säger ett random nr. när det svarar i luren skrik då "JAG HITTAR DEN INTE, mamma kommer döda mig. snyfft snyfft . vad ska jag göra ? JAG MÅSTE HITTA BLODSOCKER MÄTAREN. Snälla kom och HJÄÄÄÄÄEEELLLP MIG . snyfft snyfft" tills du till slut uppfattar personen i andra änden skrika " HALLÅÅÅÅ . du har ringt fel!!" . lägg då bara på och gå ut på din uppfart för att få hjälpen du desperat behövde.

- om du är själv utan dina vänner och dom ringer för att kolla vars du är så dom kan komma och hitta dig. säg då "ingen vet, ingen vet" och lägg sedan på. gör detta många gånger för en önskad effekt av kärlek. för kom i håg, vi älskar dig !

- om du vill göra som vissa smarta killar på haloween. gå upp mot baren. titta på en vakt som står breve en prydnad med ett skellet som hänger i en kista. titta på vakten. säg till vakten " ni var ju lika " . bli utslängd !

- om du vill få napp. dansa så vackert så att en 30 plussare pedofil säger till dig "Du har det vackraste leendet jag nånsin sett" . good work girl ;)

- om du blir less i turkiet. när någon stilig mörk man frågar dig "vad är ditt namn" säg "svettlana-mama" och få honom säga det på engelska. bara ett tips, det får honom inte att gå därifrån dock.


Ny partybild på en söt vit tjej 15, 16 bast ?
I morgon ska jag försöka pricka in look a like !


Kommentarer
Postat av: L

Amanda det där är privata historier , jag ska stämma dig tänk på att din mormor läser det här.......

2009-12-10 @ 22:29:16
Postat av: elin

haha gillar partytricksen;D

klockan 6 hos thea blir det=) ingen middag, och vid halv9-9 vidare mot stan till pojkarna, sprid vidare till resten också;D

2009-12-10 @ 22:57:02
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/
Postat av: F

hahaahaha!

2009-12-11 @ 14:20:54
URL: http://freakyfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0