Lite överdrivet, lite sjukt men sant i grund och botten.

När vi endå pratar så mycket fest på denna blogg
Några Not to do- stalker varning tips !

- bjud oss tjejer på en drink, cider ja whatever. visst gör det, bara snällt och trevligt =) men för att komma till saken. tro inte att en drink betyder "nu ska du följa mig hem". slutsatts, skicka inte sms när kvällen börjar närma sig sitt slut med "jag väntar på dig här ute, kom ut" "ring mig" "ska du följa på efterfest" osv. är det någon mer än mig som ser ett tecken på ett ord som heter DESPERAT.

- börja INTE prata om att killar borde ha högre lön, killar är bättre på allt, smartare osv. vilken kille tror det är smart ? vilken kille vill ha en highfive i ansiktet ?

- om vi sitter fem tjejer vid ett borde, fem killar. tre tjejer tre killar eller vad som hälst. prata inte då om tjejer ni haft, hur ni haft de, peka skratta osv. eller föresten, prata inte överhuvudtaget ! Svin !

- Om en tjej ligger ner på marken och halvers gråter i desperat behov av hjälp av sina andra kompisar.  säg då inte "tjejer , fuck u" hahahhahahhahhahaha.

och för några sista slutord - spy inte på en tjej! rätt äckligt...

Kommentarer
Postat av: emm

killar suger röv ibland!!!

2009-12-13 @ 21:53:59
Postat av: Anonym

oj... kloka ord mandi!

2009-12-14 @ 23:24:51
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0