Jag flög inte över sargen och började inte gråta.. eller ?


förra årets stjärnor. kunde dock inte vara regnbågens barn detta år
för jag är ju nämligen inte amanda vit längre..

men trotts det lyckades jag lura er. korsen var ju inte till en tråkig vardagsoutfitt tokar !!!!
det var ju till våran nunna utstyrsel ;) jap yes ! heliga birgitta, santa maria osv måste känna sig krossad efter dagens föreställning. lets play a game- lets play a love game !

Dock känner jag mig ganska krossad också.
vann mot musik tre tjejeorna med 2-0 i en härlig match :) sen spelade vi mot spid 2 tjejerna. först gör anna ett mål sen gör en spidare ett mål och då blire straffar..... sen förlorar vi på det ....
besvikna treor gick därifrån, men vi får väl komma i håg att vi är fan bäst ändå !
och att vi hade bäst intro !!!!!!!!

Nu i kväll blire fara och se lillasysters julshow =) kommer sitta som en praoud sistaaahhh med linda och nadja. sen ska jag sova tills morgonen gryr !!! i morgon blire skola och se finalerna, slut i aulan och sen fira att vi har LOV med ett fett skrov på dallas.
sen på kvällen kommer det ju nått bättre
finns det nå bättre än dallas tänker ni nu ?
JA FEST !!! balzac ffs. vilka är med mig? vilka lovepartyanimals ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0