I dont know, ore do I ?






jag vet att vi är äckliga, svettiga och är på g, men ser ni känslan?
om jag inte sagt det tidigare, tack tjejer för en underbar resa =)

Gårkvällen så såg jag och linda paranormal activity med arwid och viktor vilket gjorde att jag hade väldigt svårt och sova. såg även paradise hotell och körde runt lite (i MIN BIL för killarna kan ju för tusan inte köra bil) hahahah.

I kväll blire vara chaffis åt mamma till burträsk, sen ska jag och linda på bio och se luftslottet som sprängdes =D efter det blire väl fara runt och möta lite party people och så =)

Annars pluggar jag och lyssnar på musik. andreas grega med ta vad du vill på högsta vol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0