För jag kommer ändå aldrig släppa in dig

Gårkvällen
var riktigt rolig! börjades med musik vin och linda innan vi drog till bussen där vi bekantade oss med några luleå tjejer som också skulle ut på balzac. gick in och minglade runt med massa roligt folk (grattis adam btw 19 år). drinkar hit och drinkar dit och till slut vaknade jag upp vid 10 i stan och drog hem med halv 11 bussen. sov bort hela dagen

tills I kväll
när jag och linda drog till elin, där madde rosanna och thea också befann sig!
jul klapps utdelning var på g. 18 paket (3 var för 30 kr) och alla hade lyckas super bra :)
är nöjd över mina örhängen, ansiktsmask och body lotion och nagellacket jag fick av madde elin och linda !

Nu går jag i ide ! (kan behövas på antal timmarna jag sov i gårnatt)
Puss lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0