för det är nu man ska visa kärlek.

Ögon fransförlängning, pengar, shampoo massa små grejjer
OCH
LIVE KONSER HÅKAN HELLSTRÖM PEACE AND LOVE AV LINDA SELIN !!
(med rimmet, Detta är ett av våra allra bästa minnen. som totalt förvirrade våra sinnen. och eftersom du länge tjatat om att detta åter få se, ska jag möjligheten dig ge) hur bra?
jag är sjukt nöjd med denna juls gåvor, och tänk att jag har halva släkten kvar i morgon.
(det blir först kalas hos faster, sen julafton2 hos oss med morfars)

Annars skulle jag vilja vara 4 år igen.
vilken lycka i Milla och Cias ögon.

till alla älskade vänner, hoppas ni haft världens finaste julafton =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha exakt ! jomen jävlar vad det ska partaaaaas :D

2009-12-25 @ 00:52:12
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0