Ett skämt som inte slutar som ett skämt

Nu är rättkunskapet bortgjort. kvar är nu bara historiaprov på fredag och sedan GÅR JAG I IDE !
Frågan är bara just nu om jag blivigt vampyr i stället för björn ? sover på dagen suger blod på natten... eller kanske inte suger blod men gör inte ett himla skit. kollar på typ Jims world? who the fuck cares.

Annars såg jag att balzac är framflyttat till nästa fredag. bra tycker jag ! då blire station 8 i helgen och sen ballen nästa! men klassfesten ? vad hände med den ? i fall det inte blir nu på fredag tycker jag vi tar nästa ? hallååååå, anropar spsk3 !!

Och justa ja,
tjejer sist på anna och elins fest körde vi ju på is shots glas men det gick ju inte så bra för att glasen smälte sönder innan man typ han dricka
så till nyårs, ska vi inte köra med dessa ? ;) shotglas i polka gris !


Kommentarer
Postat av: sara

hej igen; :)

jag tänkte bara fråga vad du går för gymnasiuem? vad ska teresa gå? hur sminkar hon sig?

tycker elina om att gå bf? hur sminkar hon sig??

och hur sminkar du dig??, :)

2009-12-08 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0