efter några frågor, något mindre svar.

Sara om för att jag vill tillbaka och det ska jag:
hej amanda du verkar dissa mina frågor :(
men iaf, huir sminkar du dig?, och teresa? och elina?? =)
vad går du ggör gymnasium? gillar elina att gå barn och fritid? =) kram sara, ps är det fint i skellefteå nu? skulle vilja fara dit någån gång, :)


Svar:
Hej sara varför jag inte svarar är för det är inte mycket för mig att svara på
jag vet inte hur teresa eller elina sminkar sig, jag vet inte om elina gillar bf och som du frågat förut jag vet inte än vad teresa ska gå. så fråga dom i fall du vill få svar!
Jag sminkar mig rätt vanligt, foundation puder ögonbrynsfärg eyeliner och maskara!
Jag går spektrum skapande kommunikation tredje året med världens bästa spsk3.
och ja, det är underbart fint i skell nu tycker jag! i fall det ska va jul ska det vara vitt på riktigt. inge slask inge bara gator. utan bara vitt överallt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0