Vem kommer älska dig? vem kommer kämpa och vem kommer falla lång bak?

Gårkvällen
startades hos thea med lite spel, vin och frukt! alltid lika trevligt med tjejerna =)
sen vart det nio bussen in till stan då vi gick till arvin för förfest nr 2. var kul där också :)
sen blev det lite mer vin och vipps så var vi utan för station ? ramlade med mina sky höga klackar och bröt typ sjuttio ben. gick in och hade typ tappat pengarna till inträde ? amen nice. dansade, träffade massa folk och allt roligt man gör ute =) fick cider, köpte två rosa panter som jag verkligen inte skulle ha betalat och nu är jag arg. ramlade på dansgolvet i mina sky höga klackar och typ bröt några ben till likamed att jag har tusen blå märken över hela kroppen ! kom mig typ inte upp så låg kvar där och chillade ett tag. folk trampade lite på mig men det var typ skönt. hahaha !
Sen blev det efterfest hos arwid med linda och anton. skulle vakas men jag föll på mål linjen och somnade till slut.
Kvällen var faktiskt sjukt kul fast lite väl många minnesluckor. Hoppas alla andra hade kul =)

I kväll blire julbak med tjejerna =) min mage kommer INTE tillåta det men det skiter jag i.
allt för mina tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0