perfect first night bad first day

tjena alla nya&gammla!
såhär vart det, i går for vi ut på atorp där andrea hade hyrt en lokal (: var långt i från hela klassen där men det var ett härligt gäng som anlänt :) vi började dricka lite vin, körde jag har aldrig, dansade sjöng var ute och tjoade på ! och gissa om det var kul?! Ojaaaa! har aldrig skrattat så mycket för såna galna flickor som bara shake-ar järnet !
Efter ett tag drog några till station, men slutade med att jag och linda gick en bit med rosanna för att möta upp elias och sedan drog vi till max, åt ett fett gott skrov och sen gick vi vidare till moster för att sova där (: I morshe när jag vaknade var mina ögon knall röda som om jag varit uppe och knarkat hela natten yeeees tänkte jag det här kommer skrämma upp ettorna ordentligt men efter en dush och lite kall vatten vart allt bättre. for till skolan och lyssnade på rektorns UNDERBARA tal (gosh) efter det träffade vi klassen, var där till elva, fick mitt skit skit skit skema och sen fick vi veta att vi inte börja förän halv 3=döda mig. så jag linda rosanna och madde for och åt på dallas, shoppade lite stan osv innan vi hade sista lektionen och drog hem. Nu i kväll har jag bara packat för i morgon, för vad händer då ? fem poäng.

bilder sen i går.
tjejer, jag känner på mig att det här kommer bli ett bra år ! Spsk1, Spsk2 och nu Spsk3 !




Dont do that at home ;)


Put your hands up in the air !!

HAHA COOOLA TJEJER Svänger med håret!






Kommentarer
Postat av: Anonym

vars är lindas svartatröja köpt:)?

2009-08-21 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0