And everyone that I loved I dismissed

Jag fattar inte hur en underbar solig dag kan bli, under beloppet av mindre en än halv minut, bli så grå och värdelös?!

jag har fått lön. men vilken lön ? är skyldig pappa 9 och 6 så där rök ju den lönen. jag köper kjolar, solpuder och solbriller även om min ekonomi rasar. vi har långa hål och jag somnar på varje lektion. men om en två tre dagar far jag utomlands =D jag missar en hel veckas genomgångar och har två prov när jag kommer tillbaka men jag orkar inte bry mig så värst. jag undrar vad som hände för att jag slutade bry mig. sluta bry mig om skolan, om min fritid, om hemmet, om mina kompisar sviker ? för jag känner som jag gett upp, jag lever andas och tänker men jag orkar inte bry mig. hela min kropp säger nej och huvudet orkar inte säga i mot. nej denna semester är väl behövlig.
som ni ser är jag pretty down i dag men ska ändå vara snäll och lägga upp bilderna som togs på min systemkamera i stockholm... phhhhuwww så  häääääär många!


låter bilden tala för sig själv. linda på bilden! (inte ens i stockholm fick hon va)

"ser" på tv!


utanför stockholm stadion, COLPLAY !
ska lägga ut bilderna sen (kanske i morgon) från själva konseren som jag tog med mobilen
men nu ska jag ut och försöka gå i gen med mamma. även om jag hostar sönder!
hare bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0