Dont fall short, I dont !

HeeeeeeJ !
gårkvällen började förfest jag madde och rosanna då vi satt och bytte baciller på en åker =) men var skönt att bara sitta och prata lite :) ! sen gick vi in till tjärn och höll på frya ihjäl tills vi till slut kom till nicke, där spelades det musik, spel osv och var väldigt trevligt :) sen när madde skulle dra hem, följde jag och rosanna och for till hanna som hade partytältsfest hemma! Där körde vi hjag har aldrig snurra flaskan osv, riktigit trevligt =D. sen började vi gå in till max, blev proffs på longboard, snodde äpplen och tjoade på! kom till max och åt lite sen kom moster emma kring 2 då vi började cykla till henne med nå snubbar, for upp och hämtade lite bullens, for till agge och hälsade på hennes jätte söta hundar, for till en g rabb och åt korv med lime skal på (?) mackor och lite hosmedicin (jäger) efter ett tag hostade jag så mycket så jag drog hem till emma och gjorde te ! Slutade med att jag somnade med telefonen i örat när jag pratade med magnus (har detta blivigt en vana?) kring fem och det roliga är att han gjorde samma sak! Så vem som lyckades avsluta samtalet är en gåta! vaknade i alla fall kring 6 och 8 och var tvungen göra te för halsen. sen vaknade jag klockan 11 då pappa ringde och sa att han kunde hämta mig. sen dess har jag hostat jävel, tagit varje litet ljud som en enorm smäll, sovit bort hela dagen och bara varit helt slut. period vila och bli frisk börjar i alla fall nu(: dock är jag ensam hemma i kväll... och helt ensam :( men får mysa med en påse chips eller nått !

men allihopa, tack för en rolig kväll :) !
(bilderna har jag SNOTT hehe, från rosanna & sofia)

fintjejerna!

Jag började blöda på fingret och gav dom andra hepatit A,B och C och lite aids men lika gla var jag för det =D Nu behöver jag inte dra ensam är stark längre !




och kvällens bästa......

HAHHAHA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0