same shit

Tänkte skriva mitt eget horoskåp

Vågen:
Ekonomi: är inte bra. du är skyldig linda 1400 kr och din far 500 kr och efter det ligger du nästan på noll när du även måste köpa ny mobil (IGEN) din jäkla klant och snart får en kallelse av mr blå. men oturen kommer inte utan tur, du har tur att du blev biten av en hund när du var liten och fick några kroner för att ditt face är mest up. en sån lucky basterd är du...
Kärlek: O älskad ska du ju fan känna dig när du ligger och hostar i din säng till sena natten. eftersom du är sjuk flyr din syster till stan, dina vänner utomlands eller till ica maxi, din mamma och pappa låser in dig i ditt rum med en popcorn skål och sen får du drömma om en fyrkant med marcus krunegård, håkan hellström och love antell ! Enjoy !
Skola/jobb: nästa skolår ser underbart ut. eftersom du har en sån bra ekonomi kommer du kunna köpa ett nytt block till dig själv. en annan bra sak med det är att din nya höstgarderob är som bortblåst så du får gå i samma tröjja och jeans hela skolåret och alltså 15 min mer sömn varje morgon. jobb skrattar du  åt, eftersom all din tid kommer gå till att plugga Nkb och flörta med lärarna, men kom i håg vaktmästaren ger dig inga betyg.

inga i-lands problem. men visst måste jag få tycka lite synd om mig själv när jag är halv sjuk? !
Snälla kommentera, AMANDA GET A GRIP !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0