Reason for an end

Vaknade klockan 2 :O shiit också...
somnade dock typ 2 halv 3 för låg och hosta så jävla mycket så till slut kom mamma med te och då vart det lite bättre!

Gårdagen började med att jag och linda tog våran bil, drog och hämtade upp burre och sedan drog vi vidare mot jockes stuga! där såg vi en rolig film (minns inte vad den hette) och efter det satt vi bara och prata, lyssnade på gamml musik och kollade på gammla bilder. då när det kommer bilder från högstadiet börjar man fatta hur mycket man saknar det. sommaren 06, klassresan i 9an avslutning osv. vilket gäng vi var alltså! det var nog nära att det skulle komma en liten tår på oss alla :)

I kväll ser det ut att bli jag linda och rosanna som ska hänga någon stans:) mer än så vet jag inte men blir nog perfekt=D
Nu ska jag hänga tvätten och gå och dusha! pussheeej

vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0