Party mode on, host host

tjollahops =D
vårdc i morshe, gick välsådär. dom tar ett blodprov och säger du har virus, två veckor drick lite te. happ ! får väl duga när man ligger och flännar om natten för man inte kan andas men men.
sen dess har jag chillat med teresa och elina och börjat göra mig klar!
snart blire buss till stan, träffa madde och rosanna sen börjar det partajjjjaz ! blir nog lite olika ställen i kväll men ska nog bli najs =D till slut blire träffa upp moster och sova hos henne =)
dock ska jag ta det lugnt i kväll eftersom jag hostar så mycket.
kan ju inte alltid vara bäst på fest ? får bli nästbäst ;)

Ses i kväll då ? =D

Kommentarer
Postat av: moa

kul att träffa dig igår amanda:D

2009-08-15 @ 13:11:53
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0