Just take me away

hallå =D
dålig uppd. i know !
Sönda kväll när jag kom hem kom linda och hämtade mig, vi drog och sov i hennes stuga och sen skjusade hon hem mig på morgonen. måndag sov jag då till tre och vaknade slitnare än nånsin ! solade lite och åt, chillade och sen kom linda vi drog till skatan där det var beachparty :) festade inte men var kul att träffa massa go folk =D. skjusade hem jocke krille och simon och sedan drog jag och linda till hennes stuga igen och sov.
vaknade i dag, for hem och sen drog jag mamma pappa teresa och linda till stan,
fixade pass (såg ut som en stirrig fisk) och sen gick vi på resia.
åt på viking och sen hem för att dra ner till stranden och sola :)

och vad vi gjorde på resia ? =D
BETALADE RESA TILL ALANYAden 28 augusti =D=D=D=D
blir jag madde linda emma a emma c och fanny !
all inclusiv (mat frukost lunch middag nattamat dricka glass alkohol osv) och bo i fina lägenheter med pool osv !
5000 kr ! NOT BAD !! och vi flyger från skell =D wohooo !
kunde inte vara mer taggad.

Det jag är mindre taggad på är i morgon !
min familj plus tre andra familjer ska dra till haparandra och bo på en camping till torsdag?
och göra vad ? ja sola bada gå på ikea golfa osv. jippi !!
men kommer då hem till torsdag kring 3 :)

Nu ska jag se sex and the city filmen
Har sett klart boxarna så mari du ska få igen dom nästa gång vi ses ;D
Pusspå er !


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vart ska ni bo ? :)

2009-08-04 @ 16:35:58
URL: http://oliviak.blogg.se/
Postat av: Olivia

Okej, mina kompisar har bott där och dom var missnöjda må jag säga :( men det kan ju blivit bättre :)



Hotel Royal palm :)

2009-08-04 @ 19:08:29
URL: http://oliviak.blogg.se/
Postat av: M

TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=D=D=D

2009-08-05 @ 00:12:35
Postat av: Olivia

Hotellet.. typ jättedålig mat & värdelösa drinkar.

2009-08-05 @ 18:24:40
URL: http://oliviak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0