Im so sick of it

är så galet arg börjar jag med att säga (ska bara vara det nu, sen släppa det och njuta av sommar)
för det första det här gör jag säkert själv men det är nu man inser att hur kul är det att ha förfest? då dagen efter finner man fimpar innomhus fulla altanen eller lite spya på framsidan eller att någon har spillt cider fulla altanen. om man är hos någon kan man ju visa respekten att torka upp i alla fall?!
för det andra din k-k(ja jag vet inte vad du heter eller vem du är men det ordet borde passa) varför ? värt ?

Sådär. nu fick jag ut lite ilska !
back to buisness, gårkvällen började med jag emma li och emma lu som började små dricka på min altan :) njöt av vädret, musiken och lite smått och gott som vi knaprade på :) sen rullade frida och josse in och senare emma a lea och linda :) när klockan vart lite mer kom även lite killar typ jocke adam sebbe anton micke wille olle emil lalle :)
efter det gick vi ner till lanternan där man träffade massa trevliga människor, dansade lite och drack lite billig öl :) hehe !
kvällens roliga är ju citatatet "det här materialet hade jag inte förväntat mig" hahah så sjukt kul ! fick ju skämma ut linda lite då och då också, och det är ju alltid lika roligt ;)
kvällen slutade i alla fall med polis hemgång och sova med kläderna på, "vilket jag tycker är ett lysande avslut".

Nu i dag har jag bara slappat med elina och teresa, sett sex and the city the movie och glassat på :) skönt !
och I kväll blire fara till magnus och äga ut han på wii :)
och förövrigt, hittar in kabeln till kameran så förfest bilder kommer senare !
ha det bra, kram !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0