Im Lost

tjena grabbar och bruuudar =D
kommer hem väldigt utvilad.
I går for vi då och åt kräfter som var jätte gott =D även räkcoktails osv! efter det for jag och linda och såg Sommaren med göran som var king =D hahha råå kul !
efter det körde vi mot klutmark, vad händer då ? joo vi är super nära på köra på en katt.  jag skriker "linda akta en kaaaatt" och linda skriker allt hon har och trycker in bromsen med världens bästa reaktion så katten klarade sig =D Sen äter vi kvällsfika och går och lägger oss. men mycke sömn fick vi inte ? först ringer magnus när vi just somnat och sen ringer skyddat nr klockan 4 och frågar om jag kan komma och köra hem han, har ingen aning vem det var ! vaknade vid 11 och åt lunch och sen for jag linda mormor och morfar ut med flotten på medle älven och badade solade läste fikade och flöt omkring i gummibåtar, pefektare dag får man leta efter! när vi kommer hem så lyssnade jag och linda på lite gammla lpl skivor innan vi sommnar någon timme. sen vart det grillad fläskfile med pommes =D jag älskar verkligen klutmark !

nu har jag som sagt just kommit hem, hittat att jag fått ett nytt husdjur (en igelkott som sitter och äter paj på våran gräsmatta) och ska snart ha myskväll med moster och kanske mamma :)
I morgon blire sol med linda på dagen om vädret tillåter, måste jag ens nämna att jag oxo älskar sommaren? =D

Här kommer i alla fall några bilder från torsdagens förfest här hemma =D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0