Im leaving

I kväll har jag:
Packat, märkt att resväskan är för tok för liten och märkt att jag tagit med mig för tok mycket kläder.
läst bok och skrivet första bok loggen som jag fick reda på att jag var tvungen göra i dag.
hört på teresas prat om "min svett har äntligen börjat lukta"
ringt till farmor där hon pratat om att farfar aldrig varit så sexig... han fyller sextiosex i dag! hahah
grattat farfar
pratat med en orolig mormor- allt kommer gå bra !
OCH TAGGAT TILL TUSEN!
Kan inte fatta att jag far utomlands i morgon.
ska bli så underbart skönt att bara komma bort från allt, går inte beskriva!
äta, sola bada festa med sköna tjejer =D linda madde emma emma och fanny !!

blir skola till 4, köpa mat från wook and rool (jag fick välja den sista måltiden) dra hem och äta med min familj, dusha och sedan dra till flygplatsen. klockan kvart i 10 far vi och vi kommer fram kring 5.

Nu ska jag dusha, raka benen och sedan gå och sova. sovmorgon till 10 och linda ska köra bil i morgon =D najs.

Ps. Jag älskar utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0