I love u guys year tree

Har varti hos doktorn, lite högt låg jag men det är lugnt ! annars hände inte så mycket mer.
har städat, sovit och kollat på gammla kort med elina och teresa (typ från sjuan).
Nu ska jag snart börja göra mig klar.

frågan är ju bara, ska jag festa ?
för alla ska ju ut på station och då har jag ingenstans att ta vägen...
vi får se, men alla som ska festa eller ska bara vara på hemma fest hööör av er!!

Dagens smarta citat är i alla fall
teresa- vet du hur städsugen man blir effter en frappe?
Lissen and lurn!

Spsk3, vi kör i alla fall en superrooooolig kväll (L) !




Kommentarer
Postat av: Anonym

FESTFESTFESTFESTFESTFESTFEST !!!!!

2009-08-19 @ 16:11:32
Postat av: sara

hallå??

2009-08-20 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0