I dont belive you

Jag och linda har
Bokat hotell i stockholm =D nära stureplan, alltså mitt i mellan stockholm stadion där vi ska se coldplay och stan. 1 tusen vart det för två nätter, alltså typ det bästa pris man kan hitta, weeeii!
fixat inför imorgon

jag har

tvättat mina skor

fixat party outfitt till i morgon

garanterat sovplats hos emma

överfört pengar to lindsay

känns perfekt =D så nu äre bara ett litet bakslag, sjukhuset i morgon klockan nio :( måste fara med mamma halv 8 ! ussh. dom kommer säga att jag ligger allt för högt, måste läggas in och få dropp typ. nej men jag vet att jag kommer ha ett högt socker den senaste tiden, men det är väl förstårligt ? på sommaren äter man ju glass godis osv hela tiden. men det ska bli ändrig, när skolan börjar och man får rutiener ja då jävlar!
annars är jag sjukt taggad på klassfest =D dock ska ju alla ut på station efter ? :S vad ska jag göra då ? någon som har fest?!??! aja, nu ska jag dricka litervis med te, se lite tv och försöka sova (jag börjar ju skolan om två dagar för tusan)

festminen är typ på, imorgon kör vi spsk3 :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0