I am more starting to feel sorry for you !

Hey solstråle !
gårdagen ägde jag inte magnus i wii, tvärtom och jag skäms. pappa skulle också skämmas om han såg min sving på golfen, ranchen nästa ! sen for jag hem och såg sex and the city med teresa tills jag somnade! vaknade och for ner på standen med mamma och pappa där vi träffade elle och rikard,moster emma, matte och helena osv! badade för andra gången i havet och fick en mjukglass i en djurbägare! var visst ingen åldersgräns på dom så jag och emma kunde inte hålla oss ;) efter det for jag hem sen cyklade jag upp till kiosken och lämnade lite grejer till frida och lämnade igen en film. for sen till elina och spelade lite kort med henne och teresa innan jag cyklade hem.
nu ska jag göra mig redo för att fara och äta kräftor hos helena och matte mumms ! Sen blire stan med linda och kanske se bio ? jag vill se sommaren med göran =D och sen blire fara och sova hos mormor i klutmark och sedan sola på flotten i morrn =D.



Så här är det när man är i klutmark
bra väder, man är glad och utvilad och man måste knäppa upp jeans shortsen för man blir så mätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0