Godmorning ore godnight

godmorgon.... eller ska vi skrika FÖRSOVNING?!
vad är oddsen att både jag och teresa ska försova oss så vi missar bussen till stan?!
blir ta en buss två timmar senare då och då blire alltså bara två timmar på stan.. men vi får va snabba!

gårdagen vart i alla fall att vi drog till stan, lämnade av magnus på någon fest, hämtade upp mari och drog till rosanna där vi pratade i kapp och såg lite på tv =) planerade lite helg osv, tagga!
sen for vi, lämnade av mari och sen drog vi till moster och kollade in hennes ny renoverade lägenhet som vart super fint :) ! sen drog vi hem trötta och med paramore på högsta volym men kunde jag sova när jag komme hem ? nej, låg typ och hosta tyill fyra ... kanske dags att kolla upp de?!

Annars vill jag ha monki höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0