fuck this



Här är då mitt schema för VT.
ska man skratta eller gråta ? eller rent av fly utomlands och stanna där?!
går till tio i 4 alla dar förutom tisdag.
går till tio i 4 på FREDAG.
har världens största hål som skulle kunna minskas med lätt två timmar.
mentortiden kan man ju skita i, men om man nu MÅSTE ha med den så lägg den då före sammhällsen?!
mån tis ser likadana ut, alltså lika äckliga!
det står att jag ska ha psykologi B när jag skulle ha rättkunskap?

nej anderstorp, känner att jag gör slut!


Kommentarer
Postat av: Madde

ja alltså det här schemat dödade mig. Att fara utomlands är typ det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv haha =D fuck school helt enkelt

2009-08-14 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0