Coldplay, playCold and the capital

Så här vare

STOCKHOLM
är king som vanligt.
god mat, härligt folk och väldigt fint hotell rum med bara 10 min från drottninggatan =)
dock lite besviken på shoppingen? köpte typ ingenting, en tröja, en tshirt två bhar ett par bikintroser och ett par cykelbyxor med spets. när jag tänkt shoppa i hjäl mig så... så tror inte ens jag orkar lägga in bilder på shoppingen !

COLDPLAY
ja vet fortfarande inte hur jag ska förklara förutom att det var sjukt bäääääst !!!
köpte en tröjja, fick in min kamera (fick inte ha med systemkamera men vi hedde den i lindas väska, vågade dock inte ta upp den så vart bara mobil bilder) förband var white lies som även var super bra. och sen kom coldplay och jag dog.
dom bästa tycker jag var yellow (släppte ut massa stora gula ballonger) the hardes part (chris martin solo på piano) viva la vida, politik (för dom har så mycket ös) life in tecnocolour (sista låten) och fix you, för att ALLA i hela stadion (23 tusen) kunde låten och sjöng för fulla halsar. chris marin vart rörd, börja skratta och skrek "and I will try to fix you" medan publiken sjöng resten av låten. nej fy tusan, får gåshud bara av att tänka på det!!
Det enda negativa var att jag hoppades på till kingdom come och swallowed by the sea som aldrig kom :( men men !

Nu äre så här, att jag orkar inte lägga upp bilderna nu!
ska göra det snart och ni får se dom få som finns i veckan.
i dag
vare bara skola långdag och efterdet träffades vi turkiet tjejerna och pratade och planerade, tagga =D
men nu ska jag ut och gå med mamma och emma även om min hals säger nej.
tills dess kan ni kolla dessa nya videor
Lars ericksson med brud- love
coldplay strawberry swing
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article5658068.ab
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article5667816.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0