BOYS BOYS BOYS !

Efter en helg med för mycket alkohol, för mycket killar, för mycket bortslösade pengar, för mycket skräpmat, för mycket galenheter mår jag inte som en gud. men om jag har gjort i helgen, ja är bara förnamnet !

VI HAR trängts i en bil ett x antal timmar, vi har taggad upp till lady gaga i sinne, vi har ägnat hur mycket tid som hälst för att få upp ett tält samtidigt som massa killar skrattat åt oss, vi har gjort oss klara på världens sunkigaste toalett medans en kille sjungit "såå såå såå vacker utan spackel", vi har festat i sinne med våra camping grannar,vi har träffat världens härligaste människor,vi har sett petter och skrikit till "ska vi riva hela haket, så klart?!" vi har sett jämtlandspresident och tusen jämtlands bor som skrek som dom var hypnositerade "jämntland jämtland jämt och ständigt", vi har sett lady gagas hela konser som ägde sönder, jag och emma har träffat erik hassle i publiken kramats, tagit kort och fått autograf, vi har ätit äcklig langos som man inte trodde skulle finnas, jag och lea har hört timbaktu med alla vill till himmelen men få vill ju dö, vi har efterfestat tills slutet var nära, jag har somnat med telefonen på i örat, vi har gått hur långt som hälst för att komma till ett max där jag spenderade 114 kr, vi har shoppat, vi har rivigt tältet och vi har taggad sovit och skrattat på hemresan ! och det lustiga är att jag inte nämnt tusan saker vi har gjort, sanningen är vad har vi inte gjort ?
Okej, vi gick inte in i tältet där det stod samlag 0,50 kr frågan är ju varför inte?! HAHa

lördagens roligaste var nog dock när vi skulle gå mot lady gaga, gick fort som tusan och lea får tag i en upplåsbar hammare och börjar slå varje person vi går förbid i huvudet, donk donk donk lät det bara och jag höll på skratta i hjäl mig tills hon slår en vakt i bakhuvudet, han rycket tag i henne med arg blick och frågar vad hon håller på med, jag och emma kvider till vakten att hon inte mena det och förlåt lallala medan lea står där lugn som en filbunke och säger "chilla, det var ett skämt, slappna av" hahah helt sjukt !

lördagens sämsta måste då har varit på vägen dit då jag kommer på att jag glömmt dom ända byxorna jag skulle ha med mig, där sitter jag i slitna mjukisbyxor nära på gråta (A). Turen vänder när vi kommer till östersund springer jag in på första h&m et provar dom första byxorna jag hittar dom passa och dom kostar 49 kr, haha ödet?!


förfesten utanför klippan till tältet =D. helga gänget, tjejer ni är king !

TAGGADE !



förflyttade oss till förfest med grannarna :)




lite folk på lady gaga ! och nu är denna bild typ tagen från mitten och till sidan, alltså typ hälften !

och i den stora mängden, erik hassle =D woohooo !


LADY GAGA !

efterfest !

träffade mappe tim och cim från hemavan :)

vilken kväll !

slitna krigares vandring dagen efter , haha !

HAHHAHAHHAHAHHAHA !!

Dagen efter på campingen när folket började dra hem

kan inte fatta att jag bjuder på denna men, dagen efter "will play for brännvin" hahaha sliten som få.

Haha vilken kille ! kom fram till oss full som ett hus och började sjunga låtar på den fina gitarren om oss, tex EMMA KAN NÅGON LÅNA MIG EN FEMMA?! sen "det här va ju kul, jag har just knullat ett sjöodjur" haha som sagt, vilken kille !

ERIK HASSLE!

säger mer än tusen ord !

TACK TILL ALLIHOPA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0