ALANYA HERE WE COME

Hej allihopa!
skriver nu mitt sista inlägg för en hel vecka för jag kommer inte hinna när jag kommer hem
medans alla slutat nu sitter jag kvar och ska ha foto A om tjugo minuter- slutar 4
uppdat. detta gör vi på foto A !
BLOMMOR OCH BIN ;)




då blir det fara och möta mamma i stan, köpa china mat från wook and rool (jag fick välja)
dra hem äta, packa det sista och sedan dra till stan bli upphämtad av madde och sen dra till flyplatsen =D
kvart i 10 far vi, landar kring 3 i turkiet och är vid hotellet kring 5. planen är att sova till 8, äta frulle och gå ner på stranden. vi ska till standen innom 24 timmar, känns ofattbart !

Jag har sagt hejdå till girlsen i klassen vilket känns lite sorligt (plus att man får massa ord som; bli inte våldtagen, ta hand om varandra, gå aldrig själv, ta inte hem en turk osv). kommer sakna er tjejer, men hare bra och mari emilia och eve ta det lungt på station i kväll ;). till er andra ha det så bra ni med, och hoppas att det är många som far och har en höjdare på stugsistan!

så puss på er alla. vi ses om en vecka. NU DRAR JAG TILL ALANYA =D !!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå inte hem själv! bli inte våldtagen! hångla inte med killar som har stånd! ha inte högklackat, då kan du inte springa ifrån våldtäcktsmännen! Lita inte på polisen, dom kan också våldta! Få inte svininfluensan! lita inte på NÅGON!

2009-08-28 @ 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0