Your are cold And I am cold.

Anonym om party like us in kvarnåsen:
hur för du dina ögonbryn så snygga?, berätta allt =)

Måste väl börja med att tacka , vad kul att du tycker det :)
hur jag målar mina ögonbryn är inge speciellt och tar inge lång tid heller.

Jag börjar med att kamma dom i formen som jag vill ha så alla strån ligger rätt.
med en ögonbrynspenna från h&m, alltså kammen på baksidan!

Sen målar jag dom med make up stores tree brown colour. ja använder en blanding av den bruna och den svarta!
jag är ju tyvärr inte en sån lyxost som får världens tjockaste ögonbryn for free. skulle gärna ha riktigt stora och tjocka så man kan noppa dom exact hur man vill ! neeej jag noppar bara lite under som kommer ovanför ögonlocket och resten låter jag vara. målar även noga på ögonbrynets övre del för där missar man ofta och det ger ju lite tjocklek :)

till slut när jag krigat lite för att få dom som jag vill lägger jag bara på lite h&ms ögonbrynsfix . men inte får mycket för då blire klumpigt !


Så hoppas du är nöjd med svaret :) !


UPPDATERING
sara om Your are cold And I am cold.:
TACK SÅ MKT! =)
-hur plockar du dom så fina då?, asså formen,och dom ser ju EXAKT likadana ut :) kramkram

ingen orsak :) kul med frågor ju ! Jag plockar dom faktiskt inte så mycket. bara lite under och lite längst ut för att dom inte ska vara så tjocka dära ! vad roligt att du  säger det för noppade dom på make up store förr och då hade dom alltid så problem för ett ögonbryn styr lite själv och ser inte alls ut som det andra haha ! men kul att du inte märker någon skillnad :)
nämen försöker hålla dom så tjocka som möjligt och noppar dom bara lite smalare längre ut !
kram

Kommentarer
Postat av: sara

TACK SÅ MKT! =)

-hur plockar du dom så fina då?, asså formen,och dom ser ju EXAKT likadana ut :) kramkram

2009-04-27 @ 20:33:08
Postat av: sara

tack igen :)

-älskar din blogg,sluta aldrig!!!

2009-04-28 @ 13:35:10
Postat av: Amanda

Vad snällt sagt :) Tack tack ! kraam

2009-04-28 @ 14:37:31
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0