Thats what you get

Vaknar av att linda kommer ingående i rummet och skriker för full hals JA MÅ HON LEVA lallalla. tror jag skulle få en hjärtatack. mat kom hon också med. inte illa att få frukost på sängen =D
vi har pluggat, cyklat handlat osv och nu har jag just dushat och hon stå och lagar mat =D

Gårdagen vart så att kevin jocke adam frida emma och josse kom (: vi grillade och såg en film. jag listade ut mördaren direkt och vart stolt när jag insåg at tjag fått rätt ;D

16:16 såg jag just på klockan ? seriöst jag ser sånna HELA tiden nu. såg typ 11:11 , 13:13 osv i dag. Mina vänner börjar tycka att det är lite creapy att någon inte verkar ha annat för sig än att tänka på mig men men.

I kväll då ? ja vi får se vart vägen tar oss .)

Här är lite gammla bilder jag hittade på lindas dator ;D
haha dom talar för sig själva!
klassresa, tjejkvällar,förra klassen amandas 15 års kalas osv :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0