I will pretend that you won't be gone, Distance dilutes And rewrites.

Tjena allihopa.
har masat mig till datorn för jag ligger nämligen hemma och är sjuk. har grymt ont i magen så jag inte kan stå typ.
så jag får göra matte provet i morgon i stället.
Tycker att någon gärna kan få komma hit med lite ben and jerrys.
Nämen ska gå och ser nothing hill, fin fina filmen och sedan försöka mig på matte boken. det före lät roligare, hoppas det tar lång tid.

Här kommer i alla fall datum jag längtar till just nu =D
4 april
- Party rosanna 18 !
11 April- party kevin & dennis 18 !
7 April- hemavan =D=D
10 Maj- Anna arton, fest för hon och elin någon dag !
27 Maj- Utomlands med familjen =D=D
8 juni - Linda selin arton =D
Och så klart alla festivaler och coldplay =D=D=D=D=D !

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0