Can't stop smiling , Why would I try?

Sådärja.Nu har jag flyttat hem från fröken selin.
Min pappa sa direkt- gud så skönt att vara utan dig hela helgen, så städat det varit :)
Nämen dom verkar ha saknat mig eftersom mamma både gjort pankaka och köttbullar i min ära !

Så nu sitter jag här. försöker göra denna kväll så lång som möjligt.
I veckan blire nämligen filosofi i massor, nk prov fredag. nästa vecka pedagogiskt ?
jaa bara längta till helg (back to reality) till stugan då ! Hoppas det blir massa folk som far alltså :) känns så skönt att bara få komma bort, grilla, chilla, festa lite och bara ha det allmänt mysigt :) så hometown boysandgirls som läser detta, prata med jag frida eller emma ! . Sen får man ju inte glömma helgen efter, Valborgs :) ser ut som det blir hometown där med med allt go folk! får hoppas at lundgrens.

Nu far i alla fall min baby girl till morfars, hon ska nämligen praktisera där så jag blir u tan henne hela veckan. skönt tänkte jag med att ingen tar mina kläder, jag få ha hennes cykel, all uppmärksamhet osv men jag kommer sakna henne pyttemycket :]

Här är en genväg till en gammal goding som i alla fall får mig att tagga till stugan, eller vad säger ni flickor mina?
http://www.youtube.com/watch?v=0L9NnvH0Au8


Kommentarer
Postat av: Emma

Men nu taggar vi till nästa helg! :D

2009-04-19 @ 21:35:24
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0