If I go crazy then will you still call me Superman

Jag älskar att komma hem och se att det blir grillat till middag =D
grillad fläskfile och majskolvar och potatisgratäng ! Sommarkänslan är stor !
Annars kom jag och emma hem 11 i morshe efter cykelturen hem från anton.
haha var jätte kul i morshe när vi vakna och gick in till rummet där adam sov, när vi kommer in där ligger thai i samma säng och direkt skriker adam "Det är inte som det ser ut" medan thai skriker nått att han har ju kläder på sig, HAHA !.

annars har vi ätit popcorn, kladdkaka och varma mackor och sett pretty woman och signs, gissa vem som börja grina i sistnämda filmen ? joo jag. som ett litet barn ... shit alltså måste sluta vara så blödig!

I kväll blire ligga och deppa över att linda farit till fjällen och tröst äta chips och dipp! (: 
Stugan blev inte av till granliden så vad fan ska jag hitta på nu :S:S:S:S:S gaaahh....
hemavan någon ?....

Aja här kommer bilder sen igår. dock bara förfest men det var ju den som ägde jävel ändå så =D


Thea gillar slicka på lampor ;)

Anna kör hårt ;)

Och emilia ;) hahaha

Emma mari och thea =D Haha !

Moa amanda anna och elin =D (ja jag vet, ser ut som en räka, hummer kräfta osv)

Dans och sång =D



Världens bästa anna !!
Och världens bästa emma


Tack för en super rolig kväll tjejer ! PUSS på er.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

oh hjälpas ligen ... jag kan ju meddela alla folk att jag såg vildare ut än vad jag var .. hahah...

2009-04-12 @ 18:19:02
Postat av: Anonym

Det var grymt kul! Tack igen snyggingar!

2009-04-12 @ 18:29:23
Postat av: r

hahah ångrar att jag inte var med och fick träffa Sad face, hon vet hur man livar upp ett party ;)

2009-04-14 @ 13:58:52
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0