To give yourself reason for an end

Hola guapo och guapa =D
Tänkte börja med att berätta om i går när jag drog till lundgren (: Hon och jag köpte lite karra och låg i hennes pärons säng och pratade i typ två timmar. josse kom och vi  fikade skorpor MED SMÖR. sen la vi oss och såg save the last dance som är en dans klassiker, hur bra som hälst. även om jag somnade i slutet ;) sen vakna jag och då åkte jag och josse hem med jocke och hanna !

Nu i dag vare bara filosofi, dagens lektion var om lycka och vi gjorde massa lycka tester då böjjer sig emilia fram och säger "Du kan ju inte fått så många poäng" (ju mer poäng ju lyckligare är man) haha var ju bara ta, det här med att jag är emo börjar ta lite på mig ;) kanske borde börja visa min mr brightside sida ! he-he.
annars vare Nk och sen fick vi sluta för vi fick göra engelskan hemma =D dagens mat var förvånadsvärt gott :O maten vi fruktat hela veckan typ..

Sen vart det stan, köpa pressent åt rosanna och sen kolla upp mobilen. och det var i mobilen det var glappt så måste ju lämna in den :S:S hur ska jag klara mig utan den då ? + att the phone house är typ segast i världen... aja. sen waynes med linda anna och emilia och nu som sagt har jag kommit hem och är jätte glad för att det är  helg =D dock inte glad att det snöat typ hela dagen.

Håller på städa upp lite här hemma för det var kraven på att mamma och pappa skulle bjuda mig på bio i kväll. måste ju dock inte se bio med dom. utan får göra det med linda =D och vi ska se en shopoholics bekännelse =D har ju läst boken så hoppas den är bra!

Annars får ni ha en bra kväll (: Pusspuss





btw. min filosofi lärare i dag sa att jag borde få en reality serie "the amanda show" . haha så rolig är jag tydligen =D
en annan sak är ju när mamma skulle börja laga mat, fläskfile och potatisgratäng.
jag hade nämligen packat upp varorna i går, och då sa hon gå och he det där ute i förådet. där har vi en liten kyl och en frys.
jag hedde den i frysen... så pappa var tvungen att fara och köpa ny (A) . då mobba dom mig typ i tre år för att jag hett den i frysen.
dock vart dom lite ägda när mamma frågade teresa "vars skulle du he potatisgratängen om jag sa he den där ute" teresa svarar "frysen" haha yeees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0