Im not afraid

Hejsan !
emma for just hem :(
gårdagen vart jag emma och burre som såg "Den man älskar"

Som är en svensk film om en kvinna som blev slagen av sin man så han fick två års fängelse och sen träffar hon en ny man och går vidare, men sen kommer han ut och jaa.. resten får ni veta om ni ser den ;)
men den var ruggigt bra alltså !
Efter det drog vi hit och sen sov emma hos mig. hon vaknade av att jag låg och skakade i natt :S konstigt !
Sen gick vi upp, fick go frulle av mamma och sen kom burre. vi gick en promenad och sen mötte vi upp linda på samhället och gick och solade ;D 20 min vart det och lite brun vart jag nog, men mest röd och fräkni :S hehe.

I kväll blire mys med klassbrudarna, eller mari emilia evelina anna rosanna och linda i alla fall (: !
Chips och dipp skulle ligga bra i min mage.
Outfit för i morgon är dock oberstämt ? :S Hjälp.

Annars här är Killarna i estet 3 an från deras projectarbete som vi såg i onsdags, sjukt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0