It might be worth fighting for But this is your last chance, Ill hope you take it !

Hej och förlåt för dålig uppdatering.
Morgon dagen var helt enkelt så kul och stressig så jag inte hann :)
tänkte berätta dagen i bilder (:


Började våran resa mot umeå. Jag frida och pocke i baksätet :)

Emma det coola körde dit, med josefin brevid sig i framsätet. även bra musik var på :)


Framför oss låg killarna i den, citerar direkt från frida, den söta bilen. tror inte adam uppskattade den beskrivningen på hans fräna åk !

väl framme i umeå. frida taggar att spöa killarna medan jocke och jocke är lite små trötta !

När alla kollade in för filmen och alla taggade upp. se bara vilka glada miner det är på övre raden =D

Killarna såg riktigt farliga ut ! där stod dom även och skröt om att de skulle vinna osv ...

MEN TILL SLUT. vart dom segrande tjejerna vi =D=D=D=D vi kingade ut dom båda spelen, och i andra spelet kom det 4 till killar och spelade med oss, dom ägde vi med ;) . Bara fyra tjejer mot fem och vi vann =D snacka bra va ? sen vart det lite dålig stämmning när killarna var lite besvikna men men ;) . frida vann allt som allt en gång och emma andra. själv kom jag typ 7 av tretton men men, är nöjd ändå :) VÄRLDENS BÄSTA BRUDAR !

Alla i spel rummet

Där vi tjejer körde lite dansmatta, jag ägde emma josse ägde mig och finalen mellan henne och frida vet jag inte vem som vann för då gick jag och emma till bilen för att hämta lite grejjer. sen gick alla på frasses och käkade. sen började bil resan hem. Killarna körde om oss med matte uppe i takluckan på bilen samtidigt som han räckte fuck u haha var väldigt fint. Sen drog vi till drängs och alla gjorde sig klara. for även förbid frida och kollade på hennes underbara söta hundvalpar . åhhh vill ha !

sen for vi  hem till mig och jag gjorde mig klar. sen vart det förfest med allt folk som var med på dagen plus anton lea och emma li (; vart mycket prat och sång och ölspel och var verkligen jätte trevligt ! sen drog vi till gympan i byske där jag ägde adam i 21, ja jag borde typ jämt spela basket full, skulle vara en stjärna ;D . spelade lite fotboll, blev upphissad i ringarna tills jag höll på spy haha. till slut så vare bara jag matte adam jocke jocke och emma kvar. så vi satt i en släckt gympa sal och pratade på en tjockmatta väldigt länge. sen kom sebbe larsson och körde hem jag och emma, vi fikade och sen slummrade vi till i min säng.
Har typ inga bilder sen festen men här är en i alla fall :D



I dag har bara jag och emma legat i soffan och ätit bakismat, grymt skönt faktiskt :)
vi får se nu vart kvällen tar mig och hur resten av helgen blir, någon som har några förslag ? :)
Pusspuss från mig !

Kommentarer
Postat av: Emma

jag trodde till 100% att fridas valp skulle strypas :( Ursh!

2009-04-20 @ 01:14:58
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0